loading...
قلعه نو خرقان
محمد صفري بازدید : 571 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

عظیم دردی نشست با جان های عاشق ، از رحلت استاد محمد رضا لطفی..........

پدر موسیقی اصیل ایرانی با رفتنش جامعه ی موسیقی عاشقانه و عارفانه را یتیم کرد......

نه زبان ، نه اندیشه و نه کلمات هیچ کدام نمیتوانند شرح دهند داغی که بر دل نشسته است.......

((چرا رفتی؟ چرا ؟ من بی قرارم..................))

پیش ساز تو من از سحر سخن دم نزنم

که زبانی چو بیان تو ندارد سخنم

ره مگردان و نگه دار همین پرده ی راست

تا من از راز سپهرت گرهی باز کنم

صبر کن ای دل غم دیده که چون پیر حزین

عاقبت مژده ی نصرت رسد از پیرهنم

چه غریبانه تو با یاد وطن می نالی

من چه گویم که غریب است دلم در وطنم

شعر من با مدد ساز تو آوازی داشت

کی بود باز که شوری به چمن درفکنم

همه مرغان هم آواز پراکنده شدند

آه ازین باد بلاخیز که زد در چمنم

نی جدا زان لب و دندان چه نوایی دارد ؟

من ز بی هم نفسی ناله به دل می شکنم

بی تو آری غزل سایه ندارد لطفی

باز راهی بزن ای دوست که آهی بزنم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

دوستان عزیز برای ارتباط با ما

صفحه اینستاگرام اینجا

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 263
  • کل نظرات : 208
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 266
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 440
  • بازدید ماه : 742
  • بازدید سال : 20,107
  • بازدید کلی : 1,379,132